Гарантія Інтернет-магазину UP(АП)

На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається гарантія в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника (якщо це передбачено виробником) і гарантійний талон Інтернет-магазину "АП".
Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться після покупки товару покупцем.
Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.
Працездатність товару покупець може перевіряти протягом 14 днів з моменту покупки. Якщо протягом цього терміну виявиться несправність, то товар підлягає заміні в нашому в магазині за умови збереження комплектності та відсутність пошкоджень. Протягом зазначеного гарантійного терміну товар підлягає безкоштовному гарантійному обслуговуванню.

Обмін і повернення товару протягом 14 днів після покупки

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у викроситанні і не має слідів використання : подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.

А також має бути збережено:

повний комплект товару;

цілісність і всі компоненти упаковки;

ярлики;

заводське маркування.

Якщо товар не працює обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Обмін або повернення товару здійснюється з понеділка по п'ятницю з 10 до 18.

Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.

Сервісне обслуговування

Товар, який є "завершеним виробництвом" (не є частиною іншого товару, наприклад, ноутбук або принтер) в більшості випадків обслуговується згідно гарантійного талону виробника (якщо він передбачений виробником) або згідно гарантійного талону Інтернет-магазину "АП" з круглою печаткою в будь-якому сервісному центрі, який обслуговує дану техніку. Якщо товар є частиною персонального комп'ютера, "незавершене виробництво", то даний товар обслуговується по гарантії в Інтернет-магазині "АП" при пред'явленні гарантійного талона Інтернет-магазину "АП".

Питання сервісу вирішуються з 10:00 до 18:00 в робочі дні.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, то є дві адреси для отримання. На який саме адрес необхідно відсилати підскаже менеджер магазину:

1) НП Відділення № 296: м.Київ для ТОВ КОМЕЛ (ЕДРПОУ 24083083 ).

2) НП Відділення № 148: м.Київ, просп. Перемоги, 67 (корпус L) для Брага В.О. (телефон 063-315-62-09).

Персональні комп'ютери "Noname" магазину "АП" обслуговуються за спеціальною гарантії. Про це Ви можете прочитати тут.


Заява на повернення коштів для заповнення клієнтом потрібно завантажити, заповнити та надіслати по email. Заяву можна скачати тут.

Інтернет-магазин "АП" UP https://up.kiev.ua/images/logo.png
проспект Премоги 67, корпус В, офіс 420 03126 Україна Київ
(044) 584-49-19, info(at)up.kiev.ua