Гарантія та підтримка

Гарантія Інтернет-магазину UP(АП)

На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається гарантія в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника (якщо це передбачено виробником) і гарантійний талон Інтернет-магазину 'АП'.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться після покупки товару покупцем.

Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Працездатність товару покупець може перевіряти протягом 14 днів з моменту покупки. Якщо протягом цього терміну виявиться несправність, то товар підлягає заміні в нашому в магазині за умови збереження комплектності та відсутність пошкоджень. Протягом зазначеного гарантійного терміну товар підлягає безкоштовному гарантійному обслуговуванню.

Обмін і повернення товару протягом 14 днів після покупки

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у викроситанні і не має слідів використання : подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.

А також має бути збережено:

повний комплект товару;

цілісність і всі компоненти упаковки;

ярлики;

заводське маркування.

Якщо товар не працює обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Обмін або повернення товару здійснюється з понеділка по п'ятницю з 10 до 18.

Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.

Сервісне обслуговування

Меню
Вгору